Evert Taube

by

Lørdag 23.01.2010 var jeg i Grieghallen for å se Evert Taube musikalen sammen med mamma. En av rollene i musikalen er det Hans Marius Hoff Mittet som har, ja, ingen ringere enn Maria sin forlovede. Så jo Evert Taube i Oslo i Oktober, men siden det kom til Bergen var det ikke noen som kunne holde meg borte. Og siden mamma også hadde lyst til å se musikalen så var jo det helt greit. Stykket er virkelig bra, litt spesielt men det er noen helt fantastiske skuespillere som dere kan lese om HER. Deriblandt Hans Marius. Jeg trodde ikke jeg kom til å treffe ham denne gangen, men joda, da stykket var ferdig stod han utenfor og trakk litt frisk luft sammen med noen andre fra stykket. Jeg snek meg innpå ham og stakk tomlene i siden på han så han skvatt til. Han snudde seg og begynte  å le og gav meg en stor klem. Maria er virkelig heldig som er forlovet med denne karen her altså. Alltid like koselig å treffe ham igjen, og skulle Anne-Birthe var med. Men meg og henne tenker oss en tur til Haugesund for å se musikal i Mars;) det gleder vi oss masse til.

Nå er jo det bare en uke igjen til jeg skal til Oslo for å se Maria Haukaas Storeng i den norske Melodi Grand Prix finalen i Spektrum. Skulle hatt Anne-Birthe med meg her og, men hun befinner jo seg i Irland for tiden. Og siden verken meg eller henne er noe spesielt rik og ikke noen av oss er eier av privatjet eller helikopter, så ekke det så lett å være MariaExpressen samlet på en gang til alt. Men Haugesund er vi klar for (håper vi).

Noen fler som heier på Maria Haukaas Storeng i MGP?

-Veronica

Legg igjen en kommentar

