To, tallet er 2

by

I går ble startrekkefølgen for Melodi Grand Prix-finalen trukket. Maria ble trukket som andre artist og blir dermed andre artist på scenen under finalen i Spektrum. En annen som skal til Spektrum samme dag er Veronica. Følger dere nøye med på Grand Prix-sendingen får dere kanskje øye på henne blant publikum. Tar jeg ikke helt feil så har hun nok med seg en MariaPlakat.

Ellers så stilte Maria på nettmøte hos VG i dag, og MariaExpressen fikk svar, *klipp og lim*:

1: Nå som albumet ditt kommer ut og du har arbeidet med det i Voss.. kan ikke du legge turen til Bergen for en konsert da? Sist album ble det bare holdt konserter på østlandet omtrent.. vi føler oss litt snytt vi stakkars bergensere…som har hengt med deg siden 2003..
Er det noen låter du er spesielt glad i på det nye albumet og kan du røpe noen tittler (og ikke kom med Make My Day)…?
2: Can you make our day?Vi synes du er skikkelig tøff Maria, som tør å prøve nye stiler uansett hva folk mener. Vi liker deg akkuratt sånn som du er og du er et kjempefint forbilde;) STÅ PÅ;) VI støtter deg UANSETT!! Og vi skal stemme masse på deg på Lørdag (en i fra Spektrum og en som har alliert fam sin i Norge + bestevenninnen for å stemme fra Spektrum fordi hun selv er stuck med skole i Irland.)
STOR KLEM FRA ANNE-BIRTHE OG VERONICA
https://mariaexpressen.wordpress.com «
     Hei, Jenter!Ja… enig i det med Bergen, og sånn, men jeg kommer jo ikke om jeg ikke blir invitert:-) -Neida, det har bare ikke høvet seg sånn, tilfeldighetene rår i mitt liv. Håper veldig å få kommet meg til Bergen veldig snart. Digger byen!Vet ikke om jeg tør å røpe låt-titler på plata, men jeg har absolutt funnet et par favoritter… Det forandrer seg jo også etterhvert som jeg hører på dem også. Håper dere kommer til å like albumet, jeg er iallefall stolt.

Tusen takk for at dere er så standhaftig, og henger med etter så mange år. Dere er gulljenter!
JEg skal absolutt prøve å «Make your day» på lørdag, men kan desverre ikke garantere:_)

Stor klem,

Hilsen Maria Haukaas Storeng

Kjempekjekt å få svar, og ekstra kos var det å få et så koselig svar!

Nå får jeg vende tilbake til studiene, for tiden bærer også notatene mine preg av at MGP-finalen nærmer seg

Anne-Birthe

Legg igjen en kommentar

