Free As A Bird

by

På lørdag var jeg så heldig at Veronica ville ha meg med på konsert med Myrna Braza. Veronica er stor fan av Myrna, så hun skal få skrive mer om Myrna senere, jeg hadde ikke noe særlig forhold til musikken hennes før på lørdag.

Konserten ble holdt på Cafè Sanaa her i Bergen, som ligger ut mot en gågate. Cafeen er ikke så stor, så med åpning av fronten kunne flesteparten av publikum nyte musikken sittende eller stående ute i gaten. Veldig spesiell setting, noe som ga god stemning og følelsen av sommernatt i et varmt land. Jeg storkoste meg. Myrna var flink, sang kjempebra og med god tilstedeværelse og utstråling på scenen. Musikken var også veldig bra, og jeg blir nødt å skaffe meg cd’en hennes. Sjekk ut sangen under for en smakebit på musikken hennes.

Saturday, Veronica brought me to a Myrna Braza concert. Veronica is a huge fan, but I haven’t really listened to her music before. The concert was great, I really enjoyed myself. Myrna is really talented, the music was great and the atmosphere was good. Myrna performed from inside a cafè, while most of the audience were watching from the street outside. It was also a beautiful summer night, so it was just perfect.
Check out the youtube clip to listen to one of her songs.

Stikkord:

4 kommentar to “Free As A Bird”

  1. Engla Says:

    Tack! ❤

  2. Blush… – The Musical Queen Says:

    […] Jeg har forsømt bloggen litt i det siste, men her har det egentlig gått veldig mye i jobb, øving på Aladdin og High School Musical. På fredag er det faktisk premiere på Aladdin og jeg merker at premierenervene har begynt å slå inn. Ikke hjelper det så mye at jeg sitter her med tett rennende nese og vond hals. Håper bare jeg kommer meg til fredag, for vil nødig danse mens snørret renner. Så er vel egentlig ikke så masse spennende som skjer rundt meg for tiden egentlig. Har vært på en fantastisk Myrna Braza konsert sammen med Anne-Birthe. Myrna er helt fantastisk live og jeg var kjempeglad for å få med meg konserten. Du kan lese om den HER. […]

  3. C ♥ Says:

    allt bra med dig idag? kram!

  4. Blush… | Miss Musical Queen Says:

    […] Jeg har forsømt bloggen litt i det siste, men her har det egentlig gått veldig mye i jobb, øving på Aladdin og High School Musical. På fredag er det faktisk premiere på Aladdin og jeg merker at premierenervene har begynt å slå inn. Ikke hjelper det så mye at jeg sitter her med tett rennende nese og vond hals. Håper bare jeg kommer meg til fredag, for vil nødig danse mens snørret renner. Så er vel egentlig ikke så masse spennende som skjer rundt meg for tiden egentlig. Har vært på en fantastisk Myrna Braza konsert sammen med Anne-Birthe. Myrna er helt fantastisk live og jeg var kjempeglad for å få med meg konserten. Du kan lese om den HER. […]

Legg igjen en kommentar

