VG-lista i Bergen

by
Etter totalt kø-kaos – håper de aldri mer har Golden Circle hvis det skal være sånn- fikk vi til slutt en god konsertopplevelse. Nå er vi veldig snart på farten igjen, så for nå kommer det bare bilder. Men på kvelden var vi på nachspielet der vi blant annet møtte Chris Medina, de bildene kommer senere. Han var også et av konsertens store høydepunkt, sammen med Erik og Kriss sin verdige avslutning av showet og turneen.
Ble så mange bilder, så trykk på «Les resten av innlegget» nederst for å se alle sammen.

Folkehav

Mo

Stella

Vinni

Admiral P

Gabrielle

Eva (& the Heartmaker som står utenfor bildet)

DJ Dan <3<3<3

Vassendgutane

Eric Amarillo

Erik og Kriss

Chris Medina

Stikkord: , , , , , , , , , , , ,

4 kommentar to “VG-lista i Bergen”

  1. Eira Says:

    Jeg var på VG lista i Oslo og det var utrolig gøy, men ble lei etter en god stund med folk som presset seg frem og skygget for…
    Fin blogg 🙂

  2. eirunn Says:

    kult

  3. Kristine Says:

    Jeg var der i Bergen, jeg måtte stå på en benk i parken 🙂

  4. Aina Hovlandsdal Says:

    sv; tusen takk, jeg koset meg til tross for gnagsårene, ja! 😀
    Mine klare favoritter var helt klart Gabrielle, Chris Medina og Vassendgutane, men alle var helt konge! Og Erik&Kriss, Stella og Eva&the heartmaker såg jeg i begynnelsen av Juli, helt klart høydepunkter de også!:)

Legg igjen en kommentar

