Anne-Birthe

by

Verdens Beste Anne-Birthe

MariaExpressen består jo av meg selv og Anne-Birthe. Anne-Birthe er verdens beste venninne som MariaExpressen ikke kunne vært foruten. Jeg ble kjent med Anne-Birthe ved at hun sendte meg en mail etter å ha lest i gjesteboken til Maria at det faktisk fantes enda en Maria Fan i Bergen på samme alder. Da jeg møtte Anne-Birthe satte praten veldig løst og vi fant kjapt ut at vi hadde mange av de samme interressene. Vi har holdt sammen som venninner siden slutten av 2004 og jeg ville ikke vært foruten Anne-Birthe. Vi har vært fõrryttere sammen til hver vår hest og hatt mange fine turer og masse kjekt i stallen. Vi har reist masse på musikaler og konserter sammen og har det alltid kjekt.

Anne-Birthe er den venninnen som har blitt den beste, jeg føler jeg er Veronica når jeg er med henne og hun støtter meg og er der for meg på godt og vondt. Merker jeg savner henne masse når hun er i Irland på skolen, men vi er veldig flinke til å holde kontakten selv om hun befinner seg i et annet land. Og vi finner på så mye kjekt sammen når hun er i Bergen igjen. Tror uansett land Anne-Birthe havner i så kommer vi til å være like gode venninner. Hun er virkelig verdens beste og jeg ønsker alle hadde en Anne-Birthe!

Har dere en bestevenn?

Stikkord:

Legg igjen en kommentar

