Dag 3 – Parfymene dine

by

Da er det en liten visning av parfymene våre:

Veronicas parfymer:

Jeg bruker Heat av Beyoncè som jeg nylig oppdaget og den er kjempegod.
Bruker også Still av J.Lo, den er dessverre gått ut av produksjon, men klarte å grine meg til siste prøve parfymen i et parfymeri for en tid tilbake og gruer meg til siste skvetten går av den. Siste jeg bruker er da Light Blue av Dolce Gabbanna, den er veldig frisk og god.

Anne-Birthe sine parfymer:

I sommer falt jeg virkelig for Escada sin Taj Sunset, så for tiden er det den jeg bruker til hverdags. Synes den er veldig god. Frem til i sommer var det Naomi jeg brukte til hverdags, og Morgan de Toi sin Love Love har jeg brukt de dagene jeg har følt for noe friskt og søtt.
Jennifer Lopez sin Still og Dolce & Gabbana Light Blue bruker jeg mer på kveld og om vinteren, på meg blir de lett litt for kraftig ellers. Er også gniten på bruk av Still siden den, som Veronica nevnte, dessverre ikke selges lenger.

Legg igjen en kommentar

