Dag 8 – Hva har du i sminkepungen?

by

Veronica: I og med at jeg ikke bruker annet enn maskara til fest og sminke kun når jeg spiller forestillinger, så er dette det jeg har i sminkepungen. Jeg er et sminke analfabet og damen på H&M var veldig flink til å hjelpe meg når jeg skulle ha meg sminke til å bruke på scenen. Så ja, jeg går egentlig uten sminke til vanlig, så beskrivelsen av bildet er skrevet på barnehagestadiet, I know. En del har jeg også fått av mamma, som diverse koster:

1: øyenbrynsfarge

2: dip-liner

3: eye-linere

4: mascara sort

5: lip-gloss

6: sminkekoster

7: øyenskygge-koster..?

8: fler sminkekoster til øyenskygge

9: solpudder

10: blush

11: spisser til øyenbrynsfarge og eye-linere

12: øyenskyggepallet

13: blush kost og solpudder kost

Anne-Birthe:
Ja, dette blir ikke noen opplevelse for folk som interesserer seg for sminke. Bruker lite til hverdags og er ikke så flink til å oppdatere innholdet i sminkepungen. Begynner også å bli rimelig lei av å drasse med meg sminke mellom Norge og Irland. Først av alt tar det fort litt plass (min koffert er aldri stor nok) og det hender at bagasjen får litt hard medfart, så hvis det finnes en lur måte å unngå at det ødelegger sminken har jeg ikke funnet ut av det. Så noe ligger igjen i Irland.

Stikkord: , ,

Legg igjen en kommentar

