Dag 10 – Din verste uvane

by

Veronica: Jeg snakker på innpust og utpust og i ett, det er vel det som er min verste uvane… Biter også negler, det er sykt irriterende.

Anne-Birthe: Ofte klarer jeg ikke å finne roen til å gjøre kun én ting om gangen, så til tider kan konsentrasjonen være litt dårlig. Enten jeg ser på tv samtidig som jeg leser noe fra pc-skjermen eller er opptatt med å tenke på alt annet når jeg skal konsentrere meg om å lese fag for eksempel. Dermed får jeg bare med meg ting halvveis, og av samme grunn kan jeg glemme å høre etter når folk snakker eller jeg kan finne på å stille de samme spørsmålene med to minutts mellomrom. Prøver å bli flinkere.

Stikkord: ,

Legg igjen en kommentar

