Westlife

by

For en stund siden lovet jeg et innlegg om Westlife-konsertene jeg var på i Dublin i April. Dessverre er det etterhvert en del år siden de hadde konserter i Norge, men for meg som studerer i Irland funker det fint å få med seg konserter likevel.
Konsertene var kjempebra og var en god blanding av gamle og nye sanger, i tillegg til et medley der de blant annet sang Lady Gaga sin Bad Romance og Rihanna sin Only Girl. Sistnevnte med litt omgjort tekst, slik at det passet, og ganske heit dansing.


Jeg var så heldig at jeg hadde mulighet til å gå på to konserter, to dager på rad. Sangene var jo de samme, men to konserter blir jo aldri helt like uansett. Jeg er kjempeglad jeg kunne få med meg to stykker, og kunne gjerne gått enda flere ganger.

Westlife er veldig flinke til å snakke med publikum mellom sangene. På disse konsertene leste de plakatene folk hadde med seg, og kommenterte blant annet at det var folk fra Norge i salen (jeg hadde plakat med «Norway ❤ WL»). Noen heldige fans ble også tilfeldig  plukket ut til å få komme opp på scenen.

På mange konserter er det forbudt med kamera, men her ble vi oppfordret fra scenen til å ta bilder og de poserte så fint atte:

Herlige gutter altså, og de er ganske godt over gjennomsnittlig kjekk også. Min favoritt er Shane, men av en eller annen grunn fikk jeg flest fine bilder av Nicky. Og han kan jo virkelig posere også. Her var han den som var raskest ut på scenen etter et klesskift og inntok denne posisjonen for å vente på de andre.

Jeg hadde ståplass helt fremme med gjerdet foran scenen, men måtte snu meg for en del av konserten når de «svevde» på en «stålbjelke» litt bakover i salen. Fullt hus på begge konsertene og masse folk. God stemning.

Konserten ble avsluttet med konfettidryss over de fremste radene og det var ikke lite konfetti heller. Den la seg overalt; i håret, på klærne og til og med i bhen fant jeg konfetti da jeg kom hjem.

 

 

2 kommentar to “Westlife”

  1. Peaches Says:

    Ååååh vilken fin bild på Nico ❤ Attans va ja sku vila se ladsen, bara de sku koma ti Norden nån gång…

  2. Veronica S Says:

    Elsker Westlife og vil gjerne ha med meg en konsert jeg og!

Legg igjen en kommentar

