Dag 12 – Sminken du bruker

by

Anne-Birthe: Til hverdags bruker jeg bare maskara, vanligvis Lash Stiletto eller Define-a-lash, men for meg er det viktig å bruke minst mulig tid på alt om morgenen, så jeg tar gjerne bare den jeg finner først. Hvis jeg føler for det og ikke har dårlig tid, hender det jeg slenger på litt blush også.

Veronica: Jeg bruker faktisk ikke sminke til hverdags. Må tidlig opp som det er for å ta bussen i 45 min til jobb, så da står jeg ikke enda tidligere opp for å sminke meg. Jeg bruker maskara og lipgloss til fest, også bruker jeg blush, bronzing, maskara og eye-liner når jeg spiller i musikaler, ja og øyenskygge.

Stikkord: ,

Legg igjen en kommentar

