Dag 14 – Noe du gleder deg til, og hvorfor

by

Anne-Birthe: Jeg gleder meg til jul. Da er jeg ferdig med eksamener og kan puste ut etter et hardt semester. Jeg får komme hjem og se igjen familie, venner og firbeinte etter flere måneder i Irland. Dessuten er julen en kjempefin tid med masse kos, og jeg elsker å føle på julestemningen.

Veronica: Hairspray premieren 14 oktober, da får vi endelig spille for publikum + at jeg får kjenne litt på nervene igjen. Så gleder jeg  meg til Anne-Birthe kommer hjem til jul, og muligens Irland tur i Januar!

Stikkord: ,

Legg igjen en kommentar

