Dag 15 – Ti ting du ønsker deg

by

Anne-Birthe: Jeg velger å tolke dette på et materialistisk plan og komme med konkrete ønsker (altså ikke noe ønske om fred i verden og slike ting, selv om det også er noe jeg ønsker meg).

– Øverst på ønskelisten min står det alltid «Hest», det har hvert fall stått fast der siden før tenårene og selv om jeg ikke kan ha hest pga studier så har jeg ikke hjerte til å stryke det som har stått øverst på listen så lenge.
– Krølltang
– iPhone-deksel med diamanter og bling
– Grey’s Anatomy Sesong 6
– En kort, mønstret kjole på Moods of Norway som jeg har falt helt for
– Cecilie Melli-øredobber
– Sko! Det får man aldri nok av
– Nytt og stort klatrestativ til kattene
– Gavekort på flyreiser
– Noe fint noe. Altså nå kommer jeg ikke på mer.

Veronica: Velger også å tolke denne materalistisk.

-Som Anne-Birthe har først på ønskelisten, så er mitt også HEST. Har ønsket meg egen hest siden jeg var 11. (Hadde ponni en stund da jeg var 9).

-Bil-sertvikatet

-Bil

-MacBook Air

-One Tree Hill sesong 8

-Alle Himmelblå sesongene

-Ny hårføner

-Sko, helst vintersko men også Christian Luborton sko

-Walk-in closet

-Slenger meg på gavekort på reiser (tog feks).

Stikkord: ,

Legg igjen en kommentar