Dag 17 – En artist du liker (jente)

by

Veronica: I og med tittelen på bloggen kommer det vel ikke som noe bombe at Maria Haukaas Mittet er den artisten jeg liker. Hun er virkelig dyktig og hun er like snill som både henne og sangstemmen er vakker. Hun er mitt forbilde. En annen kvinnelig artist jeg liker er Myrna Braza, av alle de samme grunnene som jeg liker Maria.

Anne-Birthe: Selvfølgelig svarer jeg også Maria Haukaas Mittet her. Hun synger fantastisk bra, man kan ikke annet enn å bli imponert. Jeg liker sangene hennes, og spesielt at hun også er med på å skrive noen av dem selv. I tillegg er hun så koselig, blid og imøtekommende, med en flott utstråling.

Stikkord: ,

Legg igjen en kommentar

