Dag 25- Et bilde av deg selv for 3 år siden

by

Veronica:

For tre år siden var meg og Anne-Birthe i Spektrum og heide Maria Haukaas Mittet (da Storeng) frem som vinner av MGP Norge. Etterpå fikk vi også møte stjernen vår, og det ble selvsagt foreviget. Hjelp, det er faktisk 3 år siden!

Og SELVSAGT med hjemmelagde MGP Maria t-skjorter, laget av meg og Anne-Birthe.

 

Anne-Birthe:
For tre år siden gikk jeg siste året på videregående og var grønnruss, jeg hadde veldig langt hår og det var også det året jeg flyttet til Irland for å studere. Med andre ord nok å ta av, men jeg vil også ha bildet av meg og Maria etter MGP. Snakk om magisk stemning, lykkerus og stolthet over å være MariaFan.

Stikkord: ,

Legg igjen en kommentar

