Dag 26 – Ti ting om deg selv

by

Veronica:

* Jeg er en hestejente (og vært det siden 5års alderen), men har lagt ridingen litt på hyllen frem til etter jul etter anbefaling fra legen

* Jeg har leddgikt og fikk diagnosen da jeg var 17 år

* Jeg bor sammen med min mor, lillebror og hund

* Jeg har sett Dirty Dancing og Grease et 3 sifret antall ganger

* Hadde jeg kunnet, hadde jeg giftet meg med Bjarte Hjelmeland

* Har vært Maria Haukaas Mittet fan siden 5 desember 2003, da hun stod på scenen i FAME i Bergen, da het hun fortsatt Maria Haukaas Storeng

* Jeg synes Anne-Birthe er verdens beste venninne og at alle skulle hatt en Anne-Birthe

* Jeg blir sjeldent sint, men når jeg først blir sint får folk passet sitt påskrevet

* Jeg liker faktisk ikke Jarle Bernhof sin musikk, jeg synes den er masete

* Jeg ELSKER musikaler

Anne-Birthe:

– B-menneske

– Veldig glad i dyr, og det har alltid vært drømmen å få jobbe med dyr

– Ekstremt rotete

– Veldig målbevisst

– Elsker ting som glitrer. Har sko med glitter som pynt i vinduet og paljettkjole hengende på døren.

– Føler meg heldig som har så gode mennesker i livet mitt (spesielt verdens beste venninne, Veronica!)

– Men skulle gjerne hatt alle jeg er glad i i ett og samme land

– Vanligvis veldig streng på at julen ikke begynner før desember/advent, men måtte gjøre et unntak for julecden til Maria som jeg har spilt siden november

– Liker å reise og hadde en stund som plan B å bli flyvertinne

– Noen av de beste følelsene for meg er å være samstemt med en hest eller med musikken i en koreografi. Hest og dans har jeg drevet med til og fra i godt over halve livet mitt.

 

Stikkord:

Legg igjen en kommentar

