Dag 28 – Noe du ikke forlater huset uten

by

Veronica:

Lommebok, busskort og mobil er som regel med. Ja, så iPoden.

Anne-Birthe:

Mobil med øretelefoner, lommebok, lipsyl, paraply og nøkler. I Bergen kan man hvert fall forutse når det kommer til å regne, men i Irland kommer det så brått på. Og vi har smekklås, så det er ikke noe alternativ å glemme nøkler.

Jeg slenger med en musikkvideo også, Westlife sin siste. Den oppsummerer alle Westlife-årene, og på tre og et halvt minutt går jeg gjennom hele spekteret fra 11 til 23 år. Helt sykt, og jeg føler så mye, jeg husker de gamle klippene og etter 12 år er jeg er fremdels like betatt av Shane.

Stikkord:

Legg igjen en kommentar

