Dag 29 – Din favorittblogg

by

Veronica: 

Jeg liker Kari Rasmussen sin blogg. Men er også veldig glad i Janki Superstar sin blogg. Peaches sin blogg er  også veldig bra + Marianne sin blogg er kjempesøt.

 

Anne-Birthe:

Hvis jeg skal nevne bare én så må det bli It’s Thea. Jeg begynte å lese blogger da jeg flyttet til Irland, i utgangspunktet for å henge litt med på  hva som foregikk hjemme i Norge, men etterhvert synes jeg det var kjekt å følge andre nordmenn som bodde i utlandet. Thea sin blogg har jeg fulgt siden hun gikk på high school i USA frem til nå som hun studerer i London.

Stikkord:

Én kommentar to “Dag 29 – Din favorittblogg”

  1. Peaches Says:

    Awh, va snällt av dej =) Glad att höra att nån uppskattar mitt flummeri till blogg!

Legg igjen en kommentar

