Dag 31 – Dine favorittsko, -kjoler og -jakker

by

Anne-Birthe:
Dette var vanskelig! Føler meg nesten slem som må velge mellom dem, men har prøvd å begrense meg.

Har to par sko til som skulle vært med her, men de er i Irland.

 

Veronica:

Synes det var vanskelig valg i og med at jeg liker alle kjolene, skoene og jakkene mine egentlig. Men greit,  her kommer noen.

1: den "grå" er fra Vero Moda, 2: Kjolen er fra Vero Moda den også, 3: den røde er en som er kjøpt i Spania, fikk den av en venninne av mamma. 4: Dette er et hastekjøp for jeg måtte ha en kjole og er blitt veldig glad i den. Tror det er Letterman kjole..

 

Her skulle det virkelig vært MANGE fler.

Stikkord: , , ,

Legg igjen en kommentar

