Dag 33 – En sang som får deg til å gråte

by

Anne-Birthe:
Er (heldigvis?) ingen sanger som får meg til å grine hver gang jeg hører dem, så dette er den sangen som har fått tårene mine frem flest ganger de siste månedene.

Veronica:

Jeg er en av de treigeste menneskene innen musikk, siden iPoden min er nærmere blitt en kroppsdel. Men en sang som har fått meg til å grine flest ganger er Maria Haukaas Mittet (da Storeng) med «Nobody Knows». Teksten er utrolig sterk. Dessuten liker jeg den såre måten Maria synger den på, makes me cry. Så, er jeg også enig i Anne-Birthes sangvalg.. veldig enig.

Legg igjen en kommentar

