Dag 34 – Noe du er redd for

by

Veronica:

Om man skal tenke de store tingene er jeg utrolig redd for å miste mamma, min bror og hunden. Ikke minst bestevenninnen min Anne-Birthe. De har alltid vært der for meg og vet at uten dem er jeg ganske lost. Det samme gjelder resten av familien og vennene mine. Jeg er virkelig redd for å miste dem.
Jeg er redd for å miste meg selv, og vet jeg kommer til å gjøre det uten disse vakre menneskene i livet mitt.

Av de «mindre» tingene jeg er redd for er edderkopper definitivt på toppen av listen. Jeg HATER edderkopper og har t.o.m kjøpt «spider killer» spray som holder dem borte fra rommet mitt. Ellers er jeg sinnsykt redd for pariserjul og om jeg en gang kommer meg til London er ikke London Eye på min liste av attraksjoner. Tilslutt så liker jeg ikke å gå over broer.. det er ekkelt. Jeg gjør det, men er like redd hver gang.

Anne-Birthe:

Det jeg er mest redd for er å miste noen jeg er glad i.
Ellers er jeg redd for å ikke lykkes med det jeg driver med, og for å gå gjennom enkelte deler av Dublin alene sent på kveld.
Og Veronica glemte å nevne at hun er redd for Rybak, jeg synes det er kjempemorsomt.

Legg igjen en kommentar

