Dag 35 – Hvordan ordner du håret ditt?

by

Veronica:

Helt seriøst så varierer det MASSE. Noen ganger har jeg flettet luggen, andre ganger henger det løst, jeg krøller det og jeg bølger det. Jeg har sideskill. Andre ganger setter jeg det opp.  Her kommer noen bilder:

Anne-Birthe:
Håret mitt er tykt med naturlig fall og vi har et elsk-hat forhold. I det siste har vi klart å komme bedre overens, mye takket være en fantastisk hårbøyle fra H&M som omtrent er laget for mitt hår. Skal snart kjøpe min femte av dem siden jeg alltid klarer å knekke dem. Likevel er de verdt det.
Til hverdags har jeg vanligvis håret løst eller i en høy hestehale. Er alt galt roter jeg det gjerne til i en bun eller fletter det. Har rettetang som jeg bruker de gangene jeg føler jeg har tid til det og en krølltang til de gangene jeg prøver å være fin og vil ha litt forandring.

Legg igjen en kommentar

