Dag 36 – Favoritt-outfiten din

by

Veronica:

Tror virkelig ikke jeg skal ha bilde her…hehe, men favoritt outfitten min er en grå joggebukse med usedvanlig mye hull i (vill lek med hunden). Og med en Devold ullgenser til (jeg kan gå i ull hele tiden hele året). Men passer seg virkelig ikke med bilde av outfitten her. hehe. Ellers har jeg begynt å like å gå i kjole. Er egentlig en jeans-jente som går en hel del i jeans da jeg skal ut av huset og gjøre noe mer vettigt enn å gå på butikken. Jeans med topp eller genser eller bluse til.

Anne-Birthe:

Planen min var egentlig å få tatt bilder av f.eks tre av antrekkene jeg har trivdes best med i vinter, men så kom jeg aldri lenger enn å få tatt bilde av ett antrekk. Og jeg må nesten gi meg med kun det ene for ellers blir dette innlegget her aldri ferdig.

Fasan så stress det er med selvutløser, og jeg ser alltid så ukomfortabel ut.

Én kommentar to “Dag 36 – Favoritt-outfiten din”

  1. MARIA ~ MAKE CUPCAKES NOT WAR Says:

    Ja de är snygga!:D

Legg igjen en kommentar

