Dag 38 – En ting du aldri kommer til å gjøre

by

Veronica:

Oh, det er nok en hel del ting jeg ALDRI kommer til å gjøre, men skal jeg velge en så er det å drepe noen. Jeg kommer ALDRI til å drepe noen! Kommer sannsynligvis aldri til å hoppe i strikk heller, men det var en ting vi skulle frem til her:P

Anne-Birthe:
Cheating. Både i form av å jukse (er ikke noe begeistret for folk som jukser) og å være utro (ikke noe begeistret for sånne folk heller). Jeg får dårlig samvittighet for så og si ingenting, så det er ikke noe jeg kunne vært dum nok til å gjøre.

 

Legg igjen en kommentar

