Dag 39 – Alle premiene du har vunnet

by

Anne-Birthe:
Har stort sett bare premier for deltagelse på ridestevner og i et lokalt mosjonsløp, plukket med meg de første jeg fant;

Veronica:

Jeg har da alle mine premier i boden..og den er vikelig ikke et sted man bare leiter frem noe i. Men har noen medaljer fra noe konkurranser i syden og noen ridepremier fra stevner, dressur og sprang (ehm, ikke veldig høye klasser..men nybegynner nivå). Men den gjeveste prisen jeg vant, eller hunden min vant var «Norges Herligste Hund» av ukebladet «Ute&Hjemme» 2008 og det ble tur til Oslo for å møte Trude Mostue.

Legg igjen en kommentar

