Birthday girl

by

Først må jeg takke Veronica for det fine bursdagsinnlegget hun la ut her, en koselig overraskelse å få på bursdagen. Verdens beste venninne!

Jeg hadde en veldig fin bursdag, med det fineste været jeg noen gang har hatt på bursdagen min. Å kunne gå med sommerkjole i slutten av mars og ikke fryse er virkelig luksus (men så får man jo det været man fortjener på bursdagen sin…;) ). På selve bursdagen ble det en kinotur for å se We Bought A Zoo etterfulgt av grilling i bakhagen.

We Bought A Zoo kommer ikke på kino i Norge før i mai etter det jeg har forstått, men det er virkelig en film jeg kan anbefale. Jeg likte den kanskje spesielt godt siden jeg er så glad i dyr, og er enda ikke helt sikker på om jeg kunne identifisere meg mest med den lille jenten som roper «yay» og hopper av glede eller Scarlett Johansson sin karakter som vier hele livet sitt til å jobbe med dyrene. Varm, morsom og underholdende film.

Bursdagskjolen

Fortsatte feiringen på onsdag med venninnegjengen. Solen skinte fremdeles i Irland så vi startet i bakhagen med rosévin og oreo-muffins før vi dro på studentdag på veddeløpsbanen. Avsluttet kvelden med cocktails og dansing.

Veldig fornøyd birthday girl;

Én kommentar to “Birthday girl”

  1. Veronica S Says:

    Høres ut som du har hatt en fin bursdag (selv uten meg:P).. ! Hehe, du skal ikke takke altså;)

Legg igjen en kommentar

