Parkkvelder for Oslos befolkning på Tveten gård…

by

Parkkvelder på Tveten gård starter i mai og pågår fram til september hvert år. Det er variert underholdning. Arrangementet er for alle i hele Oslo og konsertene er gratis.  

Maria Haukaas Mittet åpner Parkkveldene med konsert 20 mai kl 18:00. Så vi foreslår at alle mennesker i Oslo befinner seg der 20 mai! Vi i ME skulle gjerne vært der, men har ikke sjangs til å komme oss dit på den datoen.

Stikkord: , , ,

3 kommentar to “Parkkvelder for Oslos befolkning på Tveten gård…”

  1. Runa Says:

    Å det hørtes gøy ut! Har så lyst til å dra da! Forsten mitt navn er Runa og det er jeg som ble litt innspirert av den kule dansevideoen deres som jeg forøvrig ikke kan si hvor mange ganger jeg har sett:) Hater å være syk!!.Hadde jeg ikke vært så dårlig, så hadde jeg ikke tenkt meg om. Da hadde jeg bare dratt uten tvil! Det frister meg veldig! Altid så koselig å se att dere har lagt ut noe nytt! Nå skal jeg se på videoen deres «noen» ganger før jeg legger meg og tenker på dere og maria før jeg sovner:)

    • MariaExpressen Says:

      Heisann Runa;)
      Det rører oss at du setter pris på dansevideon vår, kan love at vi finner nok på noen flere sprell som kommer på video etterhvert, for vi er samlet som ME igjen fra lørdag av. Skal se hva vi får til for å få muntret deg enda mer opp. Skjønner hvordan det er å være syk.
      Vi skulle gjerne vært på Parkkveld vi også, men vi har nok ikke anledning. Men håper alle som befinner seg deg får det fint. Forhåpentligvis er det noen som legger noe fra konserten på YouTube.
      Aww..koselig å høre at du tenker på oss;) Vi tenker på deg også. Setter pris på lesere som deg og på kommentarer.
      -Veronica & Anne-Birthe
      MariaExpressen

      • Runa Says:

        Så koselig dere tenker på meg også:) Dere er så skjønne! koselig at dere vil muntre meg mer opp! Og koselig dere er samlet som ME igjen fra lørdag. Kan nesten ikke vente på hva dere skal finne på fore noe sprell! Akkurat nå vet jeg ikke hva jeg skulle gjort uten dere og deres blogg! Jeg håper også noen legger ut noe fra parkkvelden på youtube. Kunne det foresten vært mulig å få oppskriten på deres spesialitet tacoboller med pom-fritt? Høres kjempe godt ut! Dere kan jo evt sende meg den på mail. Min mail adresse er: lilllepus@yahoo.no. Husk 3 L da. gikk litt fort i svingene da jeg laget den. Ingen adresse som ville funke og til slutt ble det den;) Stor hilsen fra deres fan Runa

Legg igjen en kommentar

