You Raise Me Up

by

Nå er jeg (AnneBirthe) på plass i Dublin igjen og jeg blir her en uke før jeg reiser tilbake til Norge. På fredag og lørdag skal jeg se de fineste irske guttene «mine» live for siste gang og gru-gleder meg så mye at jeg nesten ikke vil at neste helg skal komme. Jeg har vært Westlife-fan i 13 år, og det blir nok som å oppleve en form for kjærlighetssorg når det hele er over, hvor teit det enn måtte høres ut. Fredagen har jeg ståplass i Golden Circle og lørdagen har jeg vanlig ståplass.

Lørdagen kan du kanskje få et glimt av meg på din lokale kino, haha. Neida, men konserten overføres direkte til flere kinoer, deriblant Bergen Kino, veldig positivt overrasket over det. www.westlifecinema.com for å se hvilke kinoer som overfører konserten. Foreløbig er det bare Bergen, Oslo og Trondheim som overfører i Norge.

Man kan si hva man vil om Westlife, men er det en ting de kan så er det å levere gode liveshow. Så jeg anbefaler de som kan å ta turen på kino lørdag kveld.

Mark og meg i Dublin i 2009

Én kommentar to “You Raise Me Up”

  1. MariaExpressen Says:

    Jeg skal selvsagt se på kinoen AB.. så ehm..bring a sign med navnet mitt på!! SYNES JEG!!
    -Vero

Legg igjen en kommentar

