Mine All Mine..

by

Var innom YouTube kontoen min, og der poppet det opp en gammel video av MariaExpressen i kjent stil. Dette er da en helg sommere 2009 da Anne-Birthe var på helge-ferie hos Veronica for å holde den husredde fjompen med selskap (Veronica altså, den husredde fjompen). Vi er ikke kjente for å sove veldig lenge når vi henger sammen, så selvsagt ble det med en masse dansing, der i blandt selvsagt etterligne Maria og Mira Craig i duetten «Mine All Mine». Synes vi er ekstremt flinke og sykronisert. Anne-Birthe er Mira og Veronica er Maria. Enjoy the madness, og igjen, dette er LENGE siden!! Vi er eldre og mer vis nå (i alle fall liker vi å tro det).

Stikkord: , , ,

2 kommentar to “Mine All Mine..”

  1. Runa Says:

    Dere er rett og slett bare best 🙂 Først slår jeg på tven og finnner ut at Maria skal være på allsang på grennsen i morgen. Juhu!. Så går jeg inn her og får se den søte videoen av dere. dobbelt juhu!

    • MariaExpressen Says:

      Ja, vi skulle gjerne vært på Allsang denne gangen og, vi hadde det så moro for to år siden! Men heldigvis går det på Tven;)
      Haha, så bra du likte videoen, la oss legge igjen til at den er gammel:P hahaha.

Legg igjen en kommentar

