The Farewell Tour

by

Som tidligere nevnt var jeg på Westlifekonsert i Dublin forrige helg. De to siste konsertene deres, føler meg utrolig heldig som fikk de opplevelsene. Første konserten kunne jeg bare kose meg, mens siste konserten endte i tårer, både for min og de andre fansene sin del og for guttene på scenen.

Første konserten stod jeg helt fremme i golden circle og andre kvelden stod jeg helt fremme på vanlig ståplass. De hadde en ekstra scene rett foran de vanlige ståplassene som de brukte til noen sanger og til takketalene, så det var godt å være rett foran den scenen siste kvelden.

Synes fortsatt at det er veldig trist at det er slutt nå etter 13 år som fan for min del (totalt holdt de på i 14 år), så jeg avslutter med et bildedryss.

Alle bildene er mine, noen er tatt første kvelden og noen den andre kvelden, som er grunnen til at det er ulike vinkler.

Stikkord: ,

4 kommentar to “The Farewell Tour”

  1. Runa Says:

    Så gøy! skal si du har vært fan lenge. Jeg er ikke så veldig fan, men kan jo si jeg nettopp bestilte meg den nyeste greatest hits cden deres og har hørt på noen sanger på youtube som jeg har fått dilla på. Husker jo flere av sangene på cden var spilt mye på radioen for flere år siden! Elsker Home og Queen of my heart! Syns dette må passe perfekt for deg, fra Queen of my heart: I’ll always look back as I walk away
    Memories will last for eternity.

    • MariaExpressen Says:

      Klarer ikke velge noen favorittsanger jeg, men er veldig glad de fikk gitt ut så mange cder så jeg har mange sanger å kose meg med!
      Veldig fin den biten fra Queen Of My Heart, og du har helt rett i at den passer perfekt 🙂
      -Anne-Birthe

  2. Peaches Says:

    Det var fantastiskt eller hur? Vi var ju på första Croker konserten – Det var så himla magiskt och jag är så glad att jag fick äntligen se mina Fab4 (+ föräldrar + kids!) 😀 Kommer nog aldrig vara med om en nåt så magiskt!
    Vi såg avskedskonserten på bio och … Fy fasiken vad jobbigt det var, tårarna sprutade! Speciellt under avskedstalen och YRMU efteråt, broke my heart 😥
    Vad roligt att du hade en bra kväll + du verkade ha bra plats också 😉

    • MariaExpressen Says:

      Beste konsertene jeg har vært på! Men å vite det var siste gangen under siste-konserten gjorde vondt langt inn i sjelen. Guttene våre er fantastiske! Stolt over å være WL-fan!

      Glad jeg fant igjen bloggen din nå, har vært spent på å lese hvordan du hadde det i Irland! Har første uken min tilbake i Irland på universitetet nå så jeg er litt travel, men skal lese i helgen tenkte jeg 🙂

      -Anne-Birthe

Legg igjen en kommentar

