Own The Night Tour…

by

Anne-Birthe var på Westlife konsert for ikke så lenge siden. Den siste ever Westlife noen gang hadde. Jeg er fan av Lady Antebellum og var på konsert med dem 27.07.2012 i Stockholm i Sverige. Deres første Europa turne, men også deres siste konsert i Europa i denne omgang. Jeg reiste sammen med min kusine og en venninne. Savnet selvsagt Anne-Birthe sitt selskap!! Men fikk en kjempe konsert opplevelse. De var helt fantastisk live. De har en enestående måte å være på, de har god kjemi med publikum og dem sammen på scenen har en unik måte å kommunisere på. De er virkelig unike og de har en fantastisk utstråling. Her kommer noen sanger dem sang, de gikk helt utenfor set-listen de hadde for Europa turneen siden dette var siste konsert. Er ikke mine videoer, men jeg stod rett bak jenten som filmet.

Dette er den første sangen de noen gang spilte sammen. Denne sangen stod ikke på set-listen dems. Men er så glad de spilte den live, jeg gråt selvsagt. Er ikke jeg som filmer, men er jeg som hyler ut MySpace og Yes..lol.. Men sangen heter All We’d Ever Need. Teksten er så fin.

Denne sangen får meg alltid til å grine, fordi teksten er ganske så treffende. Dessuten så er det den sangen jeg synes Hillary synger best på, hun er liksom hele sangen i følelser mens hun synger. Denne skulle de heller ikke synge, men som Charles sa «Screw the setlist tonight». Siden det var siste konserten i Europa, så sang de det de kom på der og da. «As You Turn Away» heter den.

Jeg vant også et Meet and Greet, som betyr at jeg fikk møte Lady Antebellum før konserten og ta bilde med dem. Jeg var så heldig å treffe Hillary før konserten og før Meet and Greet, så på Meet and Greet kjente hun meg igjen. Disse tre menneskene er så vakre i virkeligheten, de ser jo helt stunning ut på bilder, men oj så pene de er i virkeligheten. Ikke minst så vakre de er som mennesker også. De bryr seg virkelig om fansen sin. Nydelige mennesker, får ikke sagt det nok.

Charles Kelley, Hillary Scott-Tyrrell, meg og Dave Haywood. Noen av de nydeligste 3 menneskene jeg har møtt.

Jeg møtte også ene on the road jenten dems som jeg har snakket litt med på twitter, Jill. Hun er bare så skjønn!! Hun fungerer som assisten, scenearbeider, M&G arrangør osv. Jeg møtte henne etter konserten og hun kjente meg igjen fra twitter og jeg fikk den kjempeklemmen;) Hun er liksom Lady Antebellum sin Annelise..(for dem som vet hvem Annelise er).

Jill og meg;)

Ja, jeg klarte også å snike meg med på noe Lady Antebellum kaller for Webisode Wednesdays. Dem lager en Webisode hver eneste onsdag for å liksom holde fansen oppdatert med hva de driver med. Enten det, eller så lager de egne versjoner av andre sine sanger og synger dem, de filmer fra backstage eller dem svarer på spørsmål fra fansen. Dem gjør alt for fansen. Så her er da Webisoden jeg er med i…haha. Og bucketlist mål er krysset av.

Vel, det var litt av min Lady Antebellum opplevelse.

Meet & Greet pass, og nytt Lady Antebellum armebånd

Stikkord: , ,

Legg igjen en kommentar

