3 DAGER!!

by
wpid-IMG236.jpg

Vært klar for julekonsert siden i sommer vi asså!!

Så, om tre dager er to jenter plassert i Grieghallen for julekonsert. Ikke nok med det, overraskende nok da jeg (Veronica) skulle booke billetter igjen (jepp, her har vi liksom bare reservert og reservert) så trodde jo jeg at vi skulle få de billettene vi egentlig skulle ha på rad 29, ja sånn sinnsykt langt bak, men NEIDA, vet dere, vi skal sitte på 4 RAD, 4 RAD!! Jeg hylte som en galning og sendte Anne-Birthe en meldig, tror kanskje hun hylte like mye som meg! SÅ, vi er VELDIG VELDIG VELDIG klar for julekonsert på søndag! Julestemning, MariaExpressen samlet igjen og bare kos!! Savner Maria kjempemasse så blir utrolig kjekt å se henne igjen, ikke minst å høre henne synge!

veronicasign

Stikkord: , , , ,

Én kommentar to “3 DAGER!!”

  1. Anonym Says:

    Skjønner at dere er klar for konsert! og jeg gleder meg til å høre om den! Dere får det sikker kjempe bra og på 4 rad da:) Kos dere masse:)

Legg igjen en kommentar

